Welcome to my site! thanks for visit mine
Husna Create World: pengakhiran~

1.8.11

pengakhiran~


✿Lelaki yg BAIK---> lelaki yang boleh bimbing wanita ke jalanNya ~
◕Lelaki yg COMEL---> lelaki yg berpakaian baju melayu dan menuju ke masjid ~
✿Lelaki yg SWEET---> lelaki yg selalu bercakap dengan nada yg rendah ~
◕Lelaki yg ROMANTIK--> lelaki yg menhadiahkan sebuah doa setiap hari ~
✿Lelaki yg CHARMING--> lelaki yg mengingatkan si dia tentang ibadat ~

◕ITU lah Lelaki yg menjadi igauan wanita ..♥ ^_^
****************************************** 

sempena bulan puasa ni, aku rasa nak deactive account facebook aku la.boleh tak? boleh je sebenarnya, kan? just aku je yang still berbelah bagi. tapi kali ni aku nekad. memandangkan bulan puasa yang menandangkan trial SPM dan SPM yang semakin hampir. sape kate aku tak takut? serious aku takut~ tapi MALAS! ape yang aku rajin? biasalah~ surfing, 'sms'ing, chatting, reading ( novel ) OMG! sangat tidak bagus la habit aku ni. aisheh! -_-' baru aku sedar. maka, dengan ini saya mengisytiharkan akaun FACEBOOK saya akan DITUTUP buat SEMENTARA! oh yeah! tapi...... aku mane boleh tinggalkan blog kesayangan aku ni. maka, blog aku akan still BEROPERASI. jangan risau yaww~

0 oo pengkritik:

 
Tempelate Designed by Lettha|Copyright-2011|Protected