Welcome to my site! thanks for visit mine
Husna Create World: penat ~

29.4.11

penat ~


hai hai. kali ni nak share cite pasal segale benda yang dah terjadi spanjang minggu ni..
skola aku jadi tuan rumah bola tampar peringkat daerah. haish~ kami x dibenarkan tengok pula. :'(
hari pertama pasukan perempuan bawah 15.
aku memang x tengok. (budak baik) haha.
hari kedua pasukan perempuan bawah 18. aku x tengok jugaa.
hari ketiga pasukan lelaki bawah 15. tengok. tapi dah sparuh akhir.
alang2 aku tengok je sampai habis.
haha. dekat pukul 7 baru habiis.
hari terakhir aku tengok team skolah aku, ade harapan. tapi kesilapan teknikal,
diorang x msok sparuh akhir pn.
 keputusan yang aku tau-lelaki bawah 18 johan yoke kuan, 2nd ssb.
lelaki bawah 15 johan yoke kuan, 2nd ssb.
aku lak yg terlebih excited time 2. hahaa.

hari Rabu, skola jadi tuan rumah pantun. haishh. banyak betuk aktiviti kat sekolah.

hari ni tiba2 kena panggil dengan senior tingkatan 6.
ustazah nak jumpa kat bilik arabic.cuak gakk.
tapi bukan aku sorang. ade isu yang x selesai ngn die.
minta maaf kat HA. x pasal2 ko pn terlibat.

tapi cakap ustazah memang betul. marah x kan selesaikan masalah.
TYVVM ustazah..
 

0 oo pengkritik:

 
Tempelate Designed by Lettha|Copyright-2011|Protected