Welcome to my site! thanks for visit mine
Husna Create World: kembali pulang.

24.4.11

kembali pulang.


hari Ahad menjelma. aku perlu segera buat persiapan untuk berangkat petang nanti. ececeyh. gaye macam nak pergi jauh je. haha. x de lah. just kembali ke tempat ke-2 aku membesar. 
dari tingkatan 1 hingga aku jadi seorang gadis comel yang x cukup ketinggian. hahaha. =) 
bosan juga duduk tempat yang sama. tapi apa boleh buat. semua yang aku sayang ada kat situ. x sabar nak jumpa mereka yang x balik minggu ni. mesti sunyi asrama bila aku x de kan? aisheh. perasan pulak aku ni. haha. mesti laa. 

i love u oll's BATCH 20. perangai kita pelbagai, jangan buat result spm kita pelbagai. cukup la 11A+ . hehe. jaga hati cikgu2, kawan2 dan semua orang. itu je kot nak bebel kali ni.
94 spm victim in sliss for 2011. 


*maaf kalau ade yang terase.. huhu.

1 oo pengkritik:

Asyrafeqa said...

ya !! jumpa kt oztel xD .. huhu ..
go ka nachen . u go girl!!

 
Tempelate Designed by Lettha|Copyright-2011|Protected