Welcome to my site! thanks for visit mine
Husna Create World: mengapa?

30.4.11

mengapa?


aku x tau la nape aku jadi orang yang agak taching hari ni.
sikit2 ase nak nanges. huhu.gedik kan?

nak kongsi perasaan  la kat cik blog ni.
aku tau. ni la masalah most of teenager sekarang.
bile orang sekeliling ade couple, diorang pn rase nk juga, kan?
aku pun pernah ade rase mcm 2.
aku pernah rase perasaan ingin disayangi & menyayangi.
memang fitrah semulajadi manusia macam tu.
tapi bile aku fikir balik,, macam sia2 je.
lagipun matlamat aku sekarang ni untuk SPM je.
belum masa lagi untuk aku fikir pasal benda2 ni..

wahh. skema nye aku ni. haha...tapi sorry kalau ade yang terasa. xde niat langsung nak singgung hati mana2 pihak. i'm just write about my self, my feelings..

0 oo pengkritik:

 
Tempelate Designed by Lettha|Copyright-2011|Protected