Welcome to my site! thanks for visit mine
Husna Create World: that is experience

31.1.12

that is experience


okayy. semalam aku ada asas ketera. syarat utk dapatkan lesen L. haha. siyez cakap, aku memang tak reti langsung bawak kereta. memula, uncle tu bawak tunjuk jalan A, jalan B. then, dia cakap : lepas ni ko pulak yang bawak. OMG! what??? dalam hati aku: boleh gerak ke kereta tu kalau aku yang bawak? aku ni dah la x tau pape. adess~ tapi atas tunjuk ajar uncle Jamal :) aku berjaya! wahh~

situasi semasa aku memandu,
ada tanda berhenti di hadapan,>> sebatu jauhnye aku dah berhenti.(berhati-hati)
ketika meneruskan perjalanan>>terus angkat kaki dari clutch. mati enjin. dua kali ouh! (x sabar2 nak jalan)
semasa jalan lurus>> kawal stereng,kiri,kanan. uncle tu cakap: ko ni mcm org mabok bwk kete.
ketika membelok>>lambat pusing stereng. hampir melanggar tembok ayoo!
selepas membelok>>kereta di atas garisan tengah. adoyy!
ketika naik bukit>>kereta mengundur, terlajak,mati enjin. macam2 la.
3 penjuru>> pening, sakit tangan kne pusing stereng kuat2. hampir langgar tiang.

btw, thanks to uncle Jamal sebab ajar saya yang taktau apa2 ni memandu :) lepas dapat L, saya tempah belajar dengan uncle lagi ya? siap sediaa! haha. apa2pun uncle memang best! *tabikk

0 oo pengkritik:

 
Tempelate Designed by Lettha|Copyright-2011|Protected