Welcome to my site! thanks for visit mine
Husna Create World: talking about the past

26.1.12

talking about the past


kau ingat kau boleh BERLAKON baik depan orang lain? padahal rahsia kau dalam poket aku lahh weyy! aku kalau boleh nak je bagitau kat orang lain yang kau tu TOPENG! tapi aku tau membuka AIB orang lain tu tak elok! aku tak boleh terima kau post benda pasal agama, guna 'ana,anti,anta' bagai tapi dalam masa yang sama kau ber'sayang' dengan perempuan. aku tak cakap aku ni perfect,baik,alim, or whatever. tapi bagi aku, apa yang kau buat tu sama macam MEMPERMAINKAN AGAMA. 


oh please! bukan perempuan sahaja yang perlu jaga maruah. tetapi, lelaki juga perlu menjaga maruah diri kalau nak dihormati oleh perempuan. 

0 oo pengkritik:

 
Tempelate Designed by Lettha|Copyright-2011|Protected