Welcome to my site! thanks for visit mine
Husna Create World: meaningless appology

29.10.11

meaningless appology


ape yang tak puas hati lagi?
aku dah minta maaf.
kalau pasal kat blog ni,
aku bukan letak gambar kau pun masa aku posting tuu.
lagipun just salah faham.
and aku pun dah mengaku yang aku bersalah.
nak ape lagii?

baiklahh. 
saya NURUL HUSNA, calon SPM ingin meminta maaf seikhlas hati kepada CIK ALIAH ATHIRAH kerana membuat kenyataan yang tak masuk akal di facebook, mem'post' ayat yang dianggap senjata untuk menyerang, tersalah anggap persahabatan yang dihulurkan. Sekali lagi saya minta maaf kalau buat awak rasa menyesal sebab berkenalan dengan saya. Mungkin saya bukan kawan yang baik dan tak sesuai jadi kawan awak. thanks sebab pernah berkenalan dengan saya walaupun sekejap.


0 oo pengkritik:

 
Tempelate Designed by Lettha|Copyright-2011|Protected