Welcome to my site! thanks for visit mine
Husna Create World: [ no subject ]

6.5.11

[ no subject ]


aku x tau la nak buat entry pasal ape.
tapi nak gak wat entry.

terus terang aq cakap.
hidup aku sekarang ni kucar kacir.

xde sorang pn yg boleh faham aku.
sume nak blame aku.
aku je la yg jahat.
aku je la yang salah.
aku je la yang teruk.

kau kate aku pn, aku yang dptt PAHALA.
kalau ade yg backing aku,
thankss a lot.

tapi biar lah. aku tau mereka memang mcm 2.
aku bukan nye lame pn kat skola 2.
just for another some months.
lepas ni aku hope x jumpe dah mereka tu~

aku senang nak BENCI orang.
susah nak maafkan orang.

bila aku cuba nak jadi baik.....
bila aku cuba nak terima kelemahan orang lain.....
bila aku cuba nak puas kan hati semua orang.......
bila aku nak respect orang lain.........
bila aku nak ubah perangai..........

ade je yg  x puas hati.


korang memang x suke aku kan?
FINE!

aku x kisah. sebab:
bukan korang bagi aku makan.
bukan korang jage aku.
bukan korang besa kan aku.
bukan korang ambk kisah psl aku slame ni.

bukan korang yg bersame ngn aq slame ni.
paling  penting,, bukan korang yg rapat ngn aku.

betul ke korang kenal aku dari A-Z?
x kan?

buat ape aku nak jaga hati orang,
kalau mereka x pernah jaga hati aku?
buat apa aku nak respect orang,
kalau mereka x pernah respect aku?
buat ape aku nak care pasal orang,
kalau mereka x pernah care pasal aku?

so, WHAT YOU GIVE,
      YOU GET BACK.

 haish. rase nak menangiss.
kacau mood aku nk stdy je~

* thanks Mr. Blog sudi denga aq bebel malam ni.~
   kau je yg faham aku.~
   kau je yg ade mse untuk aku.

0 oo pengkritik:

 
Tempelate Designed by Lettha|Copyright-2011|Protected