Welcome to my site! thanks for visit mine
Husna Create World: kemusykilan ~

6.5.11

kemusykilan ~


untuk entry petang yg panas ni. 
 aku nak cakap:


*aku mintak maaf.
kat sape? 
kat sesape yang rase aku buat salah ngn die.
minggu ni memang aku rase aku agak kerek.
a'm in a BIG trouble.
maka, i'm sorry.

*jangan kacau aku lagi.
kat sape?
kat sesape yang terase die kacau aku.
bukan sorang, tapi beberape orang.
aku x gemar laa.

*jangan ckp suke aku.
kat sape?
sesape yang pernah cakap die suke aku.
x tau ke aku ni bawah umur?
x patut main-main pasal hati & perasaan.
lagipun aku bukan desprate lah~

* ade aku kesah?
kat sape?
kat sesape yang x suke aku.
kat sesape yang rase menyampah ngn aku.
kat sesape yang kate aku ni GEDIK!
kat sesape yang rase aku ni perasan lebih.
kat sesape yang kate aku ni belagak.
 kat sesape yang jelez ngn aku.
kat sesape yang kate aku ni HIPOKRIT.

heyy! suke hatii lah!

i'm just respect person who know how to respect others.

haa.. kan aku dah cakap.
aku ni memang banyak masalah!

0 oo pengkritik:

 
Tempelate Designed by Lettha|Copyright-2011|Protected