Welcome to my site! thanks for visit mine
Husna Create World: sakit hati.

24.6.11

sakit hati.


apa kata, kalau kau tak suka dia, kau diam-diam je.? x payah la nak mentioned depan aku. kau tau tak, apa yang kau cakap tu buat aku sakit hati. cuba kalau kau. sesuatu yang kau suka orang kutuk-kutuk? sakit hati kan? aku tau lah dia tu tak perfect. bukan kau yang suka dia pun! tak payah nak cakap macam-macam pasal dia. kalau kau cakap sekali aku boleh terima lagi. ni kalau hari-hari kau kutuk dia depan aku, memang aku geram. kau tau apa? kau kan memang tak pernah fikir pasal perasaan orang lain. aku tak nak gaduh dengan kau sebab dia. tapi, aku hope sangat kau faham perasaan aku. kalau betul pun kau tak suka dia, kau jangan la kutuk dia macam-macam. aku tak suka. jeeha, stop it kay?

0 oo pengkritik:

 
Tempelate Designed by Lettha|Copyright-2011|Protected